Vanliga frågor till Sesam | Sesam

Vanliga frågor till Sesam

Vad gör jag om tidningen inte kommer?

Skicka ett mejl till pren@sesam.nu. Skriv din adress så noga du kan, gärna hur många trappor eller vilket nummer lägenheten har. Skriv också vilken dag tidningen inte kom. Berätta om hur du vill ha den tidningen som inte kom. Du kan få den skickad till dig med post eller så kan vi förlänga din prenumeration med lika många nummer som du inte har fått.

Om din tidning inte kommer gör vår kundtjänst en reklamation hos företaget som distribuerar år Sesam. Vi återkommer till dig om det är något som ser oklart ut med din prenumeration.  

 

Hur gör jag när jag byter adress?

Mejla både din nya adress och din gamla adress till pren@sesam.nu. Skriv ”Adressändring” i ämnesfältet.

Det tar ca två veckor att genomföra en adressändring.

 

Jag har fått en faktura med förfrågan om förnyelse, men vill inte fortsätta med tidningen. Hur gör jag?

Vi förlänger inte prenumerationer med automatik. Vi är dock mycket tacksamma om du meddelar kundtjänst att du inte vill fortsätta prenumerera. Skicka ett mejl till pren@sesam.nu och skriv Sesam samt din adress. Skriv ”Avsluta” i ämnesraden.

 

Jag har fått en faktura i samband med förnyelse av min prenumeration. Jag vill ha en annan period. Hur gör jag?

Skicka ett mejl till pren@sesam.nu och berätta vilken period du vill ha istället.

 

Hur gör jag om jag vill byta betalningsform till autogiro?

För att att vi ska kunna fakturera med autogiro behövs ett skriftligt medgivande från dig. Blanketter finns att ladda ner här.

© 2017 Sesam